Header Ads

Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υποδέχεται την τουριστική σεζόν 2018 με τρεις νέες ταινίες

Θέτοντας ως πρωταρχικής σημασίας στόχο τη δημιουργία περιεχομένου και τη συνεχή ανανέωση του, η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία», στο πλαίσιο της καμπάνιας “Thessaly: Handcrafted by Time”, εδώ και δυο (2) χρόνια, μεταξύ άλλων, «χτίζει» ένα ολοκληρωμένο Content Portfolio με πλούσιο και πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό.

Το Content Portfolio της καμπάνιας “Thessaly: Handcrafted by Time”, που έχει ως στόχο την αποτύπωση του ποικίλου τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας και την προβολή των εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, εμπλουτίζεται ξανά με τρεις (3) νέες ταινίες, και σήμερα «παραδίδει» ένα αξιόλογο περιεχόμενο που περιλαμβάνει:
40 Travel Stories 25.000 λέξεων σε ελληνικά και αγγλικά
περισσότερες από 200 φωτογραφίες ψηφιακής χρήσης
επτά (7) ταινίες, συμπεριλαμβανομένων και των τριών (3) νέων ταινιών, αφιερωμένες στο «εμπειρολόγιο» της Θεσσαλίας

Οι τρείς (3) νέες ταινίες αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τη μοναδικότητα της Θεσσαλίας, με πλάνα και καρέ που «απαθανατίζουν» την ψυχή της περιφέρειας:
Η αρμονική συνύπαρξη βουνού και θάλασσας στη Θεσσαλία κρύβει μυστικά που αποκαλύπτονται στην ταινία Crafted by Nature. Πλήθος δραστηριοτήτων, συναρπαστικές εμπειρίες δράσης, εναλλαγές στιγμών αδρεναλίνης και χαλάρωσης, με φόντο το μαγευτικό της τοπίο, προσκαλούν τον επισκέπτη να την απολαύσει στο έπακρο. Η πόλη της Λάρισας με τη νεανική διάθεση παραμένει ανοικτή στην ιστορία, την τέχνη και τον πολιτισμό και σε καλεί να ανακαλύψεις τους θησαυρούς της όλο τον χρόνο μέσα από την ταινία Crafted by the Seasons. Τέλος, με κύριους πρωταγωνιστές τους ανθρώπους της, η ταινία Crafted by Human Touch εστιάζει στη μοναδικότητα των κατοίκων της Θεσσαλίας, που εδώ και αιώνες συνδέουν την ύπαρξη τους με τα δημιουργήματα που παράγουν με τα ίδια τους τα χέρια- παραδοσιακά προϊόντα, έργα τέχνης, ήθη και έθιμα, που διατηρούνται ανέπαφα στο πέρασμα των χρόνων.

Εικόνες θέματος από mammuth. Από το Blogger.