.

Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017

2h Ανάβαση Ελασσόνας: Κυπελλούχος ο Λαζαρίδης- Νικητές και υποψήφιοι για τον έτερο τίτλο Κωνσταντινίδης και Παρασκευάς!

Η Ανάβαση Ελασσόνας δεν είχε τίποτα να ζηλέψει από μια Ανάβαση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος! Πολύ, πάρα πολύ κόσμο για τα δεδομένα της Βορείου Ελλάδας, έντονος συναγωνισμός και παράλληλα θέαμα, πολλές συμμετοχές!

Κοντά σε αυτά, ένας λαμπερός ήλιος έκανε την εμφάνιση του πριν την έναρξη του αγώνα, ενός αγώνα που άφησε τους πάντες ικανοποιημένους. Όλα αυτά από μια μικρή περιφερειακή λέσχη, που σίγουρα μπορεί να βελτιώσει ακόμα αρκετά, έκανε όμως υπερπροσπάθεια σε όλους τους τομείς με αποτέλεσμα ο κόσμος της Ελασσόνας να αγκαλιάσει την Ανάβαση.



Η Ανάβαση Ελασσόνας ανέδειξε τον πρώτο Κυπελλούχο Βορείου Ελλάδος του 2017! Ο Κώστας Λαζαρίδης με το πολύ δυνατό Mitsubishi Lancer Evo VIII τα πήρε όλα κι έφυγε! Με χρόνο ρεκόρ για τη συγκεκριμένη διαδρομή δεν άφησε κανένα περιθώριο στο συναγωνισμό, κέρδισε τα turbo της saloon και πήρε τον τίτλο της κατηγορίας σπίτι του για δεύτερη συνεχή χρονιά! Όσο κι αν προσπάθησε ο Αντώνης Σταφυλοπάτης (Opel Astra OPC) ξεπερνώντας μάλιστα τον εαυτό του, υποκλίθηκε στην ανωτερότητα του «τετρακίνητου» αντιπάλου του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Μίλτος Αγγλόπουλος (Mitsubishi Lancer Evo VI), χωρίς να απειληθεί από τον «πρωταθληματικό» Ντίνο Ζυγογιάννη (Seat Ibiza) και τον «αειθαλή» Σγουρή Μπαλάση (Toyota Corolla) που είχαν έντονους διαξιφισμούς για την τέταρτη θέση, με αποτελεσματικότερο τον πρώτο.



Στα ατμοσφαιρικά της saloon ο τοπικός Αποστόλης Ζήσαρος έδωσε τη νίκη στη ΛΑΜΚΕ, με ανατροπή μάλιστα! Ο οδηγός της BMW M3 ήταν σταθερός και στα δύο περάσματα και εκμεταλλεύτηκε τον άσχημο δεύτερο χρόνο του Δημήτρη Μπερτζέμη, επίσης με BMW για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο Μπερτζέμης κατάφερε να ολοκληρώσει δεύτερος και να κρατήσει πίσω του τον, μέχρι πρότινος, διεκδικητή του Κυπέλλου Σωκράτη Πάζη. Ο Θεσσαλονικιός οδηγός αφού «ξεχαρμάνιασε» στις δοκιμές καίγοντας λάστιχα με την «μπέμπα» του, αποφάσισε να οδηγήσει «ίσια» και να εξαντλήσει τις όποιες πιθανότητες είχε για το Κύπελλο. Η τρίτη του θέση δεν ήταν αρκετή για να τον κρατήσει στο παιχνίδι, αν και την κατέκτησε με πολύ κόπο μένοντας μπροστά από την τέταρτη γρήγορη BMW του αγώνα, αυτή του Τάσου Χατζηχρήστου.



Ανοιχτοί παρέμειναν οι λογαριασμοί για το δεύτερο κύπελλο της Βορείου Ελλάδος, αυτό των Ν-Α-Ε. Οι νικητές της Ελασσόνας στα 2000 κυβικά Γιάννης Κωνσταντινίδης (Citroen ZX Kit Car) και στα 1600 Μιχάλης Παρασκευάς (Suzuki Swift) θα χρειαστεί να περιμένουν μέχρι το Δεκέμβρη στους Τοξότες για να μάθουν ποιος από τους δύο θα υπερισχύσει. Στόχος και των δύο, αν συμμετάσχουν, θα είναι η νίκη, με τον Βολιώτη οδηγό να φτάνει στην πηγή μόνο με 25 βαθμούς, αρκεί ο Γιαννιτσιώτης αντίπαλος του να μην καταφέρει αντίστοιχο αποτέλεσμα. Αμφότεροι οι αθλητές ήταν οι ταχύτεροι φέτος στην κατηγορία τους, καταφέρνοντας να υπερισχύσουν ικανότατων αντιπάλων και θα πρέπει κάποια στιγμή η προκήρυξη της νέας χρονιάς να αναθεωρηθεί, αφού το άδικο σύστημα του πολυνίκους αφήνει πολλούς παραπονεμένους.



Ο Κωνσταντινίδης ήταν άπιαστος στην Ελασσόνα δημιουργώντας διαφορά από το πρώτο σκέλος, με τους αντιπάλους του να μην μπορούν να ακολουθήσουν το ρυθμό της όμορφης «γαλλίδας» του. Ο Τέο Παπαβασιλείου (VW Golf) μπαίνει σιγά σιγά στο κλίμα των Αναβάσεων που φαίνεται ότι του αρέσουν κατακτώντας για δεύτερο αγώνα τη δεύτερη θέση. Στη μάχη του τρίτου σκαλιού του βάθρου επικράτησε ο οδηγός της ΛΑΜΚΕ Παναγιώτης Καραγκιοζόπουλος (Seat Ibiza), παρά την επίθεση του Γιώργου Παρασκευαΐδη (Peugeot 306) στο δεύτερο ανέβασμα, που δεν ήταν αρκετή, αφού ο νεαρός οδηγός έχασε τη θέση για λιγότερο από μισό δευτερόλεπτο!



Ο Μιχάλης Παρασκευάς με το θορυβώδες Suzuki Swift ήταν ακόμα μια φορά ο αποτελεσματικότερος στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία του Κυπέλλου, αυτή των 1600 κυβικών των Ν-Α-Ε. Ο Παρασκευάς παρά το γεγονός ότι ήταν «απροπόνητος» αφού λόγων μηχανικού προβλήματος δεν κατάφερε να ολοκληρώσει κανένα δοκιμαστικό πέρασμα, έθεσε τον πήχυ ψηλά στην πρώτη κιόλας του προσπάθεια. Στη δεύτερη ήταν ακόμα ταχύτερος, αφήνοντας δεύτερο τον περσινό κυπελλούχο Κώστα Αναγνωστάκη (Suzuki Swift) που προσπάθησε πολύ για τη νίκη. Άτυχος στάθηκε ο Κώστας Κουτσοδήμος (Peugeot 106) αφού ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων που προήλθε από την υπερπροσπάθεια του να καλύψει τη διαφορά στο δεύτερο σκέλος από τον τελικό νικητή, τον άφησε εκτός βάθρου!



Επιτέλους, απροβλημάτιστο αγώνα έκανε ο «φαντάρος» Βασίλης Μπιλαδέρης Junior (Honda Civic), που θα αφιερώσει το κύπελλο της τρίτης θέσης στο διοικητή του που του έδωσε άδεια για να συμμετάσχει στον αγώνα! Στην τέταρτη θέση ολοκλήρωσε ο αθόρυβος Γιάννης Μαγγιδάς (Peugeot 106), μπροστά από τον «τυχερό» Κώστα Καρακατσάνη (Citroen Saxo) που χάρισε στους θεατές της πιο δημοφιλούς στροφής της Ανάβασης ένα από τα highlight του αγώνα! Ακολούθησαν δύο Ελασσονίτες, στην πρώτη τους προσπάθεια σε αγώνα! Ο Ιορδάνης Χορίδης και ο Γιώργος Γκέκας που μετέτρεψαν τα 106 τους σε αγωνιστικά για τις ανάγκες του αγώνα της πατρίδας τους, έκαναν το όνειρο τους πραγματικότητα τερματίζοντας μπροστά στους πολλούς συμπατριώτες τους. Του χρόνου θα είναι ακόμα καλύτεροι!


Στις Αναβάσεις παντρεύονται οι απόλυτες επιδόσεις με τις ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις, αφού άλλωστε τέτοιου είδους περάσματα τραβάνε τα βλέμματα πολλών θεατών και δεν μπορούμε παρά να δώσουμε συγχαρητήρια στους πολλούς ντριφτάδες, τοπικούς και μη, που ανέβηκαν στο βουνό με τις πόρτες!

Η συνέχεια του Κυπέλλου θα δοθεί (;) στους Τοξότες στις αρχές Δεκεμβρίου και μακάρι οι καιρικές συνθήκες και ο αριθμός των συμμετεχόντων να επιτρέψουν τη διεξαγωγή του!

Αποτελέσματα:
http://www.moto-live.info/admin/HTML3/FOCKA.pdf

Ευχαριστούμε του ανθρώπους του GRally.gr για την παραχώρηση της δημοσίευσης


Πηγή: grally.gr