.

Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2017

Γιώργος Κατσιαντώνης: "Μπλακ άουτ... στην εργασία και στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ-Μέχρι που φτάνει αυτός ο κατήφορος;"

Τον προβληματισμό του και την αγανάκτηση του για την ταλαιπωρία που υφίστανται χιλιάδες πολίτες στην προσπάθεια τους να κάνουν μία αίτηση για εργασία στις προκηρύξεις που "τρέχουν" ... μέσω της ιστοσελίδας του ΑΣΕΠ που βρίσκεται σε διαρκή βλάβη εκφράζει προς την Υπουργό Διοικητικής Ανασυγκρότησης ο βουλευτής Λάρισας της ένωσης Κεντρώων Γιώργος Κατσιαντώνης.
"Δε μπορούμε να παίζουμε με την αγωνία χιλιάδων ανθρώπων που επιζητούν μια ελπίδα εργασίας μέσω ΑΣΕΠ και τους ακυρώνετε αυτόματα λέγοντας τους ότι έχει βλάβη ι ιστοσελίδα και ότι θα τους δοθεί παράταση. Αυτή η ενέργεια προκαλεί αμφιβολίες και φόβους για το αν πραγματικά θα διορθωθεί αυτό το σοβαρό πρόβλημα και σοβαρές υποψίες για τη διαβλητότητα της διαδικασίας" επισημαίνει στην Υπουργό ο Γιώργος Κατσιαντώνης που ζητά να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την επίλυση του θέματος και τη διασφάλιση ότι θα τηρηθούν τα νόμιμα και αυτονόητα δικαιώματα των Ελλήνων πολιτών.

Ακολουθεί το κείμενο της ερώτησης:

Από εβδομάδος περίπου, χιλιάδες ενδιαφερόμενοι Έλληνες πολίτες βιώνουν μία άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία στην προσπάθειά τους να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), προκειμένου να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στις προκηρύξεις που «τρέχουν», καθότι το ηλεκτρονικό σύστημα υποδοχής των αιτήσεων βρίσκεται σε μόνιμη βάση εκτός λειτουργίας, άλλως σε καθεστώς διαρκούς τεχνικής βλάβης.
Το πρόβλημα, μάλιστα, εξακολουθεί να παραμένει ανεπίλυτο μέχρι και σήμερα, με την Ανεξάρτητη Αρχή (ΑΣΕΠ) να αποδίδει το «μπλακ άουτ» στην υπερφόρτωση της ιστοσελίδας της, λόγω της μεγάλης ζήτησης, τονίζοντας ότι θα δοθεί σχετική παράταση στις προθεσμίες υποβολής αιτήσεων για τις τρέχουσες προκηρύξεις (5Κ/2016, 6Κ/2016 και 7Κ/2016). Όμως, αυτή η ενέργεια δεν μπορεί να άρει τις αμφιβολίες και τους φόβους που γεννιούνται στους πολίτες αναφορικά αφενός με την πραγματική δυνατότητα διόρθωσης ενός τόσο σοβαρού προβλήματος σε τόσο σύντομο χρόνο (και ενώ εξακολουθεί να παραμένει επί ημέρες άλυτο), και αφετέρου με την τυχόν διαβλητότητα αυτού στη συνέχεια. Τους παραπάνω προβληματισμούς, εν γένει, τονίζει και σε εξώδικό της προς την Ανεξάρτητη Αρχή του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) για το θέμα η Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος (ΕΝΕ), η οποία μάλιστα καταγγέλλει ότι, πλέον του πολύ σοβαρού προβλήματος από τεχνικής πλευράς, παρουσιάζονται και ζητήματα σχετικά με τα δικαιολογητικά, καθώς προκύπτουν υπερβολικές λεπτομέρειες και δυσκολία στη χρήση της αίτησης. Σε μία χώρα που θέλει να επιδείξει ότι έχει εντάξει την ψηφιακή πολιτική στην καθημερινότητα των πολιτών της, τέτοια προβλήματα έρχονται να δημιουργήσουν μείζονος σημασίας προβληματισμούς από κάθε άποψη…

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται η κ. Υπουργός:

1. Σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί από της εμφανίσεως του τεχνικού προβλήματος στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ, προκειμένου για την άμεση επίλυσή του?

2. Πώς διασφαλίζετε στους Έλληνες πολίτες ότι το τεχνικό πρόβλημα που δημιουργήθηκε δεν θα επηρεάσει το αδιάβλητο της διαδικασίας συμμετοχής, τόσο στις κατά τα άνω προκηρύξεις (5Κ/2016, 6Κ/2016 και 7Κ/2016), αλλά και σε όσες θα προκύψουν στο μέλλον?